دوره عادی از خروجی ادرار برای بیماری های کلیه چیست
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

دوره عادی از خروجی ادرار برای بیماری های کلیه چیست

نظارت بر حجم ادرار کردن یکی از موارد از ادرار معمول (آزمایش ادرار) است، با توجه به تعداد خروجی ادرار، ما می توانیم می دانم که چقدر توابع کلیه ها باقی مانده است. چرا که آب به طور عمده توسط کلیه به شکل ادرار تخلیه شده، یک بار کلیه آسیب دیده است حجم ادرار غیر طبیعی خواهد بود. سپس، آنچه که در سطح طبیعی آن را برای بیماری کلیه است؟

تحت شرایط عادی، بدن ما خواهد ادرار کننده 1000ml-2000ml، تولید، اما بعد از نوشیدن مقدار زیادی از آب در یک زمان کوتاه، خروجی ادرار را افزایش می دهد بیش از حد. اما، اگر ادرار خروجی در همه زمان ها است بیش از 2500ml، است که معنی نیست عملکرد کلیه خود را به خوبی است، بر عکس، این بدان معناست که کلیه شما شاید در برخی از درجه آسیب دیده.

البته، خروجی ادرار در برخی شرایط مانند پیش از این تعداد زیادی از عرق کاهش خواهد یافت. اما آن را باید همیشه در برخی از سطح پایین، در غیر این صورت، که نشان می دهد کلیه ها دچار دردسر شده است. وقتی حجم ادرار کمتر از کننده 400ml / روز است، ما آن را الیگوری. هنگامی که آن را کمتر از 100 میلی لیتر / روز است، ما آن را آنوری تماس بگیرید.

از بالا ما می دانیم که حجم خیلی زیاد یا خیلی کمتر از ادرار خوب نیست، سطح نرمال باید بین امواج کننده 1000ml-2000ml، بنابراین شما نیاز به توجه. هنگامی که شما در پیدا کردن هر غیر طبیعی، به دکتر خود بگویید و اقدامات بلافاصله، که می تواند به شما کمک کند برای جلوگیری از بیماری پیشنهاد. اگر شما هنوز هم سوالات دیگر در مورد بیماری کلیه، لطفا مستقیما دکتر آنلاین ما مشورت کرده و یا پیام های ترک به ما، ما توصیه رایگان برای شما فراهم کند.





:: برچسب‌ها: اصول اولیه CKD، حجم عادی از خروجی ادرار، بیماری های کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 290
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 مهر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: